UTFaculteitenBMSAgendakeep calm and communicate

keep calm and communicate

De National Day of Communication is hét congres voor alle communicatiestudenten en professionals in Nederland. Dit jaar zal het op de campus van de UT plaatsvinden op 17 mei.

Het thema van dit jaar is “Keep Calm and Communicate”. Tijdens de dag zullen er workshops en lezingen plaatsvinden over crisiscommunicatie en communicatie omtrent veiligheid en privacy. Een kaartje kost slechts €5 (inclusief lunch en afsluitingsborrel).

De dag is in het leven geroepen door de acht studieverenigingen voor communicatiestudenten in Nederland vanwege een gebrek aan een jaarlijks communicatiecongres. De verenigingen hebben een overeenkomst gesloten en sindsdien wordt de congres dag jaarlijks georganiseerd door een of meerdere van hen. Het congres wordt dus geheel georganiseerd door studenten. Dit jaar is S.v. Communiqué aan de beurt om de NDC te organiseren.

Meer informatie over de sprekers, het programma en de kaartverkoop is te vinden op www.ndcnl.com.