UTFaculteitenBMSAgendaUitnodiging KIVI Innovation Drink Twente

Uitnodiging KIVI Innovation Drink Twente

KIVI Students Twente organiseert op donderdag 2 maart weer een KIVI Innovation Drink Twente in The Gallery. Dit event bestaat uit een informele netwerkborrel in het Grand Café en twee inspirerende presentaties. Het thema is dit keer ‘Operations Management in Healthcare’.

De eerste presentatie wordt verzorgd door Erwin Hans, hoogleraar UT en één van de oprichters van CHOIR (Center for Healthcare Operations Improvement and Research).

Voor de tweede presentatie hebben we Rob Vromans uitgenodigd, healthcare logistics consultant bij Rhythm.

We nodigen graag studenten, onderzoekers en (young) professionals uit. Tijdens de borrel is er volop gelegenheid om contacten te leggen. Deelname is geheel gratis, inclusief drankjes.

Wil je je netwerk uitbreiden of wil je meer weten over operations management in healthcare? Meld je dan snel aan via de website.

We hopen je 2 maart te ontmoeten!