HomeNieuwsUT Entrepreneurial Challenge 2022 van start

UT Entrepreneurial Challenge 2022 van start

Op 8 maart is de UT Entrepreneurial Challenge 2022 officieel van start gegaan in Incubase. De Universiteit Twente is enthousiast om dit jaar 91 ideeën tot bloei te zien komen binnen de UT Challenge. Met zo'n 150 bezoekers, zowel studenten als partners, die elkaar konden ontmoeten en inspireren vormde het Kick Off Event een geweldige start van de challenge.

Vanaf nu gaat de Networking Period van start. Gedurende deze periode nodigen we de studenten en onze partners uit om met elkaar in contact te treden en de mogelijkheden te verkennen om samen te werken, validatie te zoeken en expertise te delen. Naast het netwerken draait deze maand om het verzamelen van stemmen voor het idee of project, want er staat €250 op het spel voor het team met de meeste stemmen. Er zijn al meer dan 1.000 stemmen uitgebracht, dus de race is begonnen.

Bekijk alle 91 ideeën en projecten hier, de teams zijn verdeeld in drie categorieën: Ideation, Prototyping en Start-up. Elke categorie maakt kans op een eigen award in de finale op 16 juni, maar vóór de Grand Finale willen we graag weten welke teams jullie interesse wekken. Dus ga naar www.utchallenge.nl en breng je stem uit.