HomeNieuwsDriveUThrough wegens succes verlengd!
Emiel Steegh

DriveUThrough wegens succes verlengd!

In maart organiseerde de Universiteit Twente de DriveUThrough. Dit bleek een groot succes te zijn. Daarom wordt de DriveUThrough opnieuw georganiseerd. Dit keer kunnen de studiezoekers op zaterdag 17 en zondag 18 april de campus per auto ontdekken.

De DriveUThrough geeft de studiezoekers de mogelijkheid om de campus in real life te ontdekken. Van sportfaciliteiten tot studentenwoningen - tijdens de anderhalf uur durende autoroute komen aankomende studenten langs alle hotspots op en rond de campus van de Universiteit Twente. Zo wordt er een ook een pitstop gemaakt bij een heuse drive-in bioscoop, waar de campusfilm wordt getoond. Deze film geeft een inkijk in het leven van een student op de campus. Om het helemaal compleet te maken, is er uiteraard popcorn!

INTERACTIEF KENNISMAKEN MET DE CAMPUS

Aankomende studenten ontvangen bij aankomst op de campus een routeboekje met regels en toegang tot een speciale app met vragen, weetjes, foto's en video's. Interactief maken ze kennis met de campus. Zo ontdekken de studiezoekers waar wifi-uitvinder Cees Links, Thuisbezorgd-oprichter Jitse Groen en de bekende wetenschapsjournalist Diederik Jekel hebben gestudeerd.

Als de studiezoekers vragen hebben, kunnen ze die stellen aan onze studenten. Deze liggen klaar langs de route - uiteraard op anderhalve meter afstand. Ook studenten van de succesvolle studententeams lopen langs de route, zoals Solar Team Twente, Green Team Twente en Solar Boat Twente.

Ontdek de campus per auto!
DriveUThrough - 17 en 18 april