HomeNieuwsAangepaste openingsijden afhaal ICT balie hardware

Aangepaste openingsijden afhaal ICT balie hardware

Afhaalbalie hardware / reparatieverzoeken op afspraak

De Servicedesk ICT balie op afspraak beperkt open voor het afhalen van nieuwe hardware en reparatieverzoeken. Elke werkdag is onze afhaalbalie in de Citadel geopend van 10.00 - 12.00 uur en van 13.00 - 15.00 uur. De balie van het Notebook Service Centre voor studenten is open tijdens de reguliere openingstijden.

Wanneer je producten via de Selfservice Portal hebt besteld en deze wilt komen afhalen dan kan dat via de hoofdingang van de Citadel, op afspraak.

Al onze medewerkers houden zich aan de richtlijnen van het RIVM. En we gaan ervan uit dat jij dat ook doet.

Hardware

Om hardware op te halen, hebben we het volgende nodig:

  • Bestelnummer of de bevestigings e-mail
  • Je achternaam en m-nummer
  • Paspoort, rijbewijs, ID-kaart of medewerkerskaart (identificatie)

Medewerkerskaart

Vanaf 4 april worden alle medewerkerskaarten gemaakt en uitgedeeld door het Campus Beveiligingsloket in het Spiegelgebouw.

Servicedesk ICT, Library, ICT Services & Archive (LISA), Telephone: 053 489 5577, e-mail: servicedesk-ict@utwente.nl, website: www.utwente.nl/en/lisa