HomeNieuwsJeangu Macrooy naar UT Entrepreneurial Day

Jeangu Macrooy naar UT Entrepreneurial Day

De getalenteerde singer-songwriter Jeangu Macrooy treedt live op tijdens de Entrepreneurial Day 2018! Macrooy speelde recent nog Judas in 'The Passion' en zijn agenda is goed gevuld met verschillende optredens in concertzalen, poppodia en op festivals in heel Nederland.

Nieuwsgierig naar zijn muziek, verhaal en meer achtergrond? Bezoek zijn website www.jeangumacrooy.com om meer te weten te komen en naar 'High on You' en andere nummers te luisteren.

Entrepreneurial Day

De Entrepreneurial Day staat in het teken van ondernemerschap, pionieren, innoveren en samenwerken. Heb je een ondernemersgeest? Of wil je meer te weten komen over de kennis en ervaring van ondernemende pioniers? Iedereen die geïnteresseerd is in alles dat met ondernemerschap te maken heeft, is van harte welkom om het gevarieerde programma bij te wonen: of dat nou ondernemers, overheden, UT-studenten, onderzoekers, docenten of alumni zijn.

Aanmelden

Meld je hier aan om de Entrepreneurial Day bij te wonen. Doe dit direct om verzekerd te zijn van een zitplaats in de zaal.

drs. J.G.M. van den Elshout (Janneke)
Persvoorlichter (aanwezig ma-vr)