HomeNieuwsTwente Alumni lezingen

Twente Alumni lezingen

In maart en april 2018 vindt de eerste editie van de Twente Alumni Lezingen plaats. Bij deze nieuwe traditie worden lezingen door heel Nederland georganiseerd. Wij nodigen iedereen van harte uit hier bij aanwezig te zijn!

Bij alle sprekers, of ze nou als hoogleraar, docent, alumnus of op een andere manier verbonden zijn aan de UT, zit het ondernemende karakter van de UT in het bloed. Ze zijn altijd op zoek naar een praktische oplossing voor een bestaand probleem. En daar zijn we trots op!

Met deze ‘ondernemende’ sprekers reizen we door het hele land. Hierbij doen we de steden Amsterdam/Schiphol, Den Haag, Groningen, Enschede, Rotterdam, Maastricht en Utrecht aan. Met uiteenlopende thema’s als plastic soup, de verbeeldingskracht van ondernemers, het belang van onze zeebodem en storytelling is er voor ieder wat wils! De lezingen worden mede mogelijk gemaakt door het jarige Universiteitsfonds Twente, dat dit jaar 70 jaar bestaat.

Kosten voor deelname bedragen 5 euro, inclusief borrel.

Kijk voor uitgebreide informatie en aanmelden op de website.