HomeNieuwsMededelingen feestdagen

Mededelingen feestdagen

De Universiteit is tijdens de Kerst- en Nieuwjaarsperiode gesloten vanaf zaterdag 22 december 2018 tot woensdag 2 januari 2019, 08.00 uur (behalve Bastille en Sportcentrum). In deze periode staan de verwarming en verlichting van de gebouwen op de weekendstand.

BUREAU ONDERWIJS ZAKEN

Is gesloten van 24 december 2018 tot 7 Januari 2019.

OPENINGSTIJDEN GEBOUWEN

Zowel op vrijdag 21 december als in week 1 van 2019 sluiten alle gebouwen om 18:00 uur, behalve het sportcentrum en de Vrijhof. Klik voor de openingstijden van het Sportcentrum en de Bastille tijdens de kerstvakantie op onderstaande links:

In week 2 zijn alle locaties weer op de reguliere tijden geopend.

APPÈL OPENINGSTIJDEN

In deze link vind je de openingstijden voor alle cateringlocaties tijdens de feestdagen.

DESIGNLAB

Het DesignLab is gesloten van 22 december tot 2 januari 2019. 2, 3, en 4 januari is het DesignLab open van 8.30 – 18.00.
In week 2 is het DesignLab op de reguliere tijden geopend (van 8.30 – 20.00).

KERSTBOMEN

Vrijdagochtend 21 december vanaf 12.00 uur worden alle echte kerstbomen opgehaald en afgevoerd. Zorg ervoor dat de bomen afgetuigd zijn. De bomen dienen buiten bij de hoofdingang van het gebouw klaargelegd te worden. Indien hier hulp bij gewenst is, kun je contact opnemen met de Servicedesk van het gebouw.

KERSTVERLICHTING

Graag willen we iedereen attenderen op de veiligheid betreffende kerstverlichting. Zorg aan het einde van de dag dat de kerstverlichting uitgeschakeld is en dat de stekker uit het stopcontact gehaald wordt. Kerstverlichting heeft een verhoogd risico met betrekking tot brandgevaar. Wees dus alert!

KERSTBORRELS

Vele medewerkers en studenten organiseren een kerstborrel. Graag deze bijeenkomsten aanmelden bij de Servicedesk van het gebouw voor borrels met minder dan 20 personen of met meer dan 20 personen bij het Evenementenbureau.

Wij wensen je alvast een gezond 2019!

Neem voor vragen of opmerkingen contact op met Campus en Facility Management via de Servicedesk van je gebouw.