HomeNieuwsGrootste studentendenktank Create Tomorrow
Thom Palstra
Create Tomorrow

Grootste studentendenktank Create Tomorrow

Op 3 mei organiseerde de Student Union voor de zevende keer de grootste competitieve denktank voor studenten uit heel Nederland. Dit jaar was de dagvoorzitter nieuwslezer Rik van de Westelaken.

Deelnemers werken in teamverband aan één van de cases uit het bedrijfsleven, waarbij ze worden ondersteund door professionele consultants. Create Tomorrow brengt studenten en bedrijven op een creatieve manier dichter bij elkaar.

Entertainment, inspiratie en innovatie

Het is een dag vol entertainment, inspiratie en innovatieve oplossingen. Er zijn dit jaar tien vraagstukken ingediend door bedrijven en instellingen. Vanmorgen kregen groepjes van zes tot acht personen een vraagstuk aangereikt. Gezamenlijk in de grote tent op het terrein van de UT werken ze een dag aan hun oplossing. Bedrijven als Thales, Aviko, Rijkswaterstaat, KWF Kankerbestrijding en de Gemeente Enschede doen mee.

Meer informatie over de winnaars

drs. J.G.M. van den Elshout (Janneke)
Persvoorlichter (aanwezig ma-vr)