HomeNieuws & eventsWomen in Electrical Engineering

Women in Electrical Engineering

Heb je wel eens nagedacht over een master Electrical Engineering? Vraag je je af waarom vrouwen ervoor kiezen om van het onderzoeksveld Electrical Engineering hun beroep te maken? Wat bezielt hen, wat heeft hun opleiding hen gebracht en hoe staan zij in de huidige maatschappij?

Bezoek dan ons evenement Women in Electrical Engineering. Vier inspirerende vrouwen Loes, Melissa, Fleur en Jelena geven hun visie op het behalen van succes, carrièreplannen en misschien wel het veranderen van deze traditionele mannenwereld naar een wereld met meer vrouwen.

Het programma is te vinden op de KIVI website www.kivi.nl/kst. Hier kun je je ook aanmelden.

Dit evenement wordt georganiseerd door de faculteit Elektrotechniek (EWI) in samenwerking met KIVI Studenten Twente (KST) en KIVI Netwerk Vrouwelijke Ingenieurs (NVI). We hopen (PhD-)studenten, young professionals, carrièretijgers, alumni en alles daar tussenin te verwelkomen.

Deelname is gratis voor studenten (inclusief koffie, thee en borrel).