HomeNieuws & eventsGroninger Studenten Cabaret Festival

Groninger Studenten Cabaret Festival Wina Ricardo, Jelle Brouwer & Tim Kroezen

TRY-OUT 36E GRONINGER STUDENTEN CABARET

Tijdens de Try-Out Tour van het Groninger Studenten Cabaret Festival (GSCF) perfectioneren de zes deelnemers hun acts. Zij worden klaargestoomd om in november in de Groninger Stadsschouwburg de sterren van de hemel te spelen. Met ijzersterke grappen en boeiende verhalen hopen zij in de voetsporen te treden van beroemde voorgangers als Jochem Myjer en Theo Maassen. Wil jij getuige zijn van het ontstaan van de, misschien wel, nieuwe nummer 1 onder de cabaretiers? Boek dan nu je ticket!

TWEE AVONDEN CABARET IN DE VRIJHOF!

• Wanneer? Op woensdag 28 september en op donderdag 29 september.
  • Tijd: 19.30 - 21.30 uur
  • Line-up woensdag 28 september: Wina Ricardo,  Jelle Brouwer & Tim Kroezen

Wina Ricardo met haar Caribische temperament, snelle grappen en grote bewegingen maakt ze het publiek aan het lachen en spaart daarbij niemand   (vooral zichzelf niet!).

Jelle Brouwer na een studie Communicatiewetenschappen en een opleiding tot radioproducer bij BNNVARA was één ding duidelijk, wat de toekomst   zal brengen moet je niet willen weten, maar mán wat valt er veel te lachen. Waar Jelle is, is het verdomd gezellig!

Tim Kroezen (winnaar Comedy Talent Award 2022) over ambitie, succes en falen. Een origineel verhaal doorspekt met grappen die je niet aan ziet komen   en waar je soms even wat langer over na moet denken. Zijn humor is intellectueel met een knipoog en herkenbaar.

FINALE

Na de Try-Outs vinden in november de halve finales en de finale plaats in de Stadsschouwburg te Groningen waar een Juryprijs, een Persoonlijkheidsprijs en een Publieksprijs worden uitgereikt.

Prijzen

Studenten€ 5,-