MESA+ University of Twente
Research Business & Innovation About MESA+ Education

About us

Dit is een testdocument en begint met kop 1

Dit is een voorbeelddocument. De titel van de webpagina geeft u aan in de backoffice bij de eigenschappen van het documentkop en niet in het MS Word document. Gebruik de stijl kop 1 daarom niet in het MS word document, Google wil graag maar één Heading 1 (kop 1) per pagina en dat is de titel al. Voor accenten in platte tekst kan men bold (vet) en italic (schuingedrukt) toepassen. Voor meer informatie over het omgaan met MS Word documenten voor gebruik in WebHare kunt u een de handleiding “WebHare en Word” downloaden.

Nulla, ea aliquip nulla commodo facilisi iusto autem. Nisl iriure in blandit qui praesent in crisare ad augue. Euismod dolore feugiat sit volutpat at laoreet in vulputate enim suscipit erat. Consequat duis in sed lorem wisi luptatum ut eum feugait ullamcorper minim sciurus nonummy dolore consequat aliquip et vero hendrerit dignissim.

Tussenkopje (Kop 2)

Probeer ‘opmaak’ in het MS Word document zoveel mogelijk te vermijden, WebHare past de huisstijl toe. Werk met platte tekst en kop 2, 3 etc. Voor accenten in platte tekst kan men bold (vet) en italic (schuingedrukt) toepassen. Foto’s/afbeeldingen zijn gewoon te gebruiken, WebHare maakt ze geschikt voor het web.

Goed gebruik van koppen (Kop 3)

Een goede website is als een boek. Google moet jouw boek (website) goed kunnen lezen. Een goed boek heeft hoofdstukken, paragrafen en subparagrafen. MS Word gebruikt standaard een opmaakprofiel: Kop 1 / Kop 2 / Kop 3 / etc. WebHare maakt hier voor Google een “Heading” van de koppen worden H1 / H2 / H3 /. Kop 1, H1 is al gereserveerd voor de titel, gebruik deze kop niet meer in het document.

Vergroot de vindbaarheid voor Google (Kop 3)

Goed gebruik van H1/H2/H3-‘tags’ vergroot de vindbaarheid. H1 (Kop1) gebruik je per pagina maar 1 keer namelijk als titel voor de pagina. De tussenkopjes krijgen H2 (Kop2) en mocht je ook werken met subparagrafen kun je deze H3 (kop 3) tot H6 (kop 6) geven.

Zet in de koppen de belangrijkste zoekwoorden en ‘keywords’ van de gehele pagina.

Google zal de pagina indexeren aan de hand van deze ‘belangrijke’ zoekwoorden.

Op deze manier optimaliseer je de pagina voor relevante zoekopdrachten binnen Google.

Wisi nisl in. Dolore sed duis volutpat duis feugait ullamcorper at te in facilisi accumsan at eu. Eum exerci amet vero nostrud duis velit odio facilisi praesent ut iriure blandit facilisi consequat.

Almelo

Enschede

Hengelo

Oldenzaal

Overige

34

12

34

12

34

800

700

800

700

800

Nulla, ea aliquip nulla commodo facilisi iusto autem. Nisl iriure in blandit qui praesent in crisare ad augue. Euismod dolore feugiat sit volutpat at laoreet in vulputate enim suscipit erat. Consequat duis in sed lorem wisi luptatum ut eum feugait ullamcorper minim sciurus nonummy dolore consequat aliquip et vero hendrerit dignissim.

Feugait in laoreet exerci facilisi blandit ut dolore ut ipsum vulputate dolore autem, ex ut. Minim quis, accumsan qui minim molestie qui lobortis qui consequat veniam ea dolore iusto. Qui accumsan at et lobortis, esse et dignissim aliquip, ea sciurus facilisis nostrud, dolore diam vero iriuredolor. Minim illum