Hoe werkt de Persoonlijke NS Business Card

 

De NS-BC is voorlopig alleen bedoeld voor binnenlandse dienstreizen met het OV en / of woon-werkverkeer met het OV (wanneer vooraf vastgesteld door HR). Let op: De NS-BC is dus NIET voor privégebruik en / of internationale (trein-)reizen. Lees voor gebruik de gebruikersvoorwaarden.

Reizen met in- en uitchecken

Met de NS-BC reis je door het in- en uitchecken op stations en in bus, tram of metro.

Reizen met korting

Standaard zit er op de persoonlijke NS-Businesskaarten geen korting. Per reiziger kan de contactpersoon van je afdeling kortingsabonnementen maandelijks aan- en uitzetten. In Mijn NS Zakelijk kun je zien of er momenteel een abonnement geactiveerd is op jouw kaart. Reis je de komende tijd veel buiten de spits in het OV, neem dan contact op met de contactpersoon van je afdeling om de dalkorting te laten activeren!

Mijn NS Zakelijk

Inzien en wijzigen van reisgegevens kan via Mijn NS Zakelijk.

Heb je nog geen toegang, dan kun je deze aanvragen via de inlogpagina. Wanneer je alleen je wachtwoord kwijt bent, kun je dat op de inlogpagina zelf opnieuw aanvragen.

Als het niet lukt om in te loggen, of je bent je inloggevens kwijt, neem dan contact op met Klantenservice NS Zakelijk via telefoonnummer 030-3001111 of nszakelijk@ns.nlexterne link.

Meer informatie of contact

Ben je de kaart vergeten, is deze gestolen, wil je een nieuwe aanvragen of iets wijzigen? Kijk dan bij vraag & antwoord voor meer informatie. Bij vragen over de verstrekking van de NS-BC of bij verlies of diefstal kun je contact opnemen met je contactpersoon.

Meer informatie over de NS-BC is te vinden op www.ns.nl/zakelijk/reizen. Bij vragen over het reizen met je NS-BC kun je rechtstreeks contact opnemen met de NS via telefoonnummer 030 300 11 11 of via e-mail: nszakelijk@ns.nl.

Taxirit

Een taxirit boek je online of telefonisch via 0900-204 2000 (0,10 euro p.m.).

Log online in met je emailadres en wachtwoord. Zorg bij het boeken van een taxi dat je vooraf toestemming hebt van je leidinggevende.

De taxi wacht 5 minuten op de afgesproken plaats. Je Treintaxirit naar het station vraag je minimaal een half uur van te voren aan. Je kunt je rit wijzigen of annuleren tot 30 minuten voor het afgesproken ophaaltijdstip. Wanneer je een taxi wilt boeken tussen 1.00 en 7.00 uur moet u dit minimaal 24 uur van tevoren doen