Afsluiting klanttevredenheidsonderzoek

Afsluiting klanttevredenheidsonderzoek 2016

Het interne klanttevredenheidsonderzoek van het Facilitair Bedrijf (FB) en Library, ICT Services & Archive (LISA) is op 8 december 2016 afgesloten. We willen iedereen die heeft deelgenomen hartelijk danken voor hun medewerking!

Een mooi rapportcijfer FB: 7,1

Uiteindelijk hebben 703 interne klanten deelgenomen aan het onderzoek (4% respons), waarvan 632 medewerkers (15%) en 71 studenten (1%). De gemiddelde tevredenheidsscore voor het FB is een 7.1. Een mooie score en een verbetering t.o.v. de score in 2013 (6.9).

Verbeterpunten

Elk FB-onderdeel heeft met zijn eigen afdeling en of medewerkers een aantal verbeterpunten geformuleerd. Een samenvatting hiervan lees je hier: KTO-verbeterpunten Facilitair Bedrijf

De managementsamenvatting van het onderzoek kun je hieronder lezen: Managementsamenvatting KTO 2016 Facilitair Bedrijf

Meer informatie

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust!

Met vriendelijke groet,

 

Monique Bosch

Beleidsmedewerker Facilitair Bedrijf Universiteit Twente

053 - 4892250  |  b.g.g. 053 - 4896025  |  www.utwente.nl/fb

Gebouw Paviljoen  |  Postbus 217  |  7500 AE Enschede