Klanttevredenheidsonderzoek

NOV - KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK

Wat heb jij nodig om prettig te kunnen werken of te studeren?

 

Het Facilitair Bedrijf (FB) en Library, ICT Services & Archive (LISA) doen samen onderzoek naar de beleving van de dienstverlening van beide diensten. Het onderzoek gaat over jouw ervaringen, over wat jij belangrijk vindt in de ondersteuning en hoe we de dienstverlening volgens jou kunnen verbeteren.

Meedoen

Op 22 november ontvangen medewerkers een persoonlijke mail en studenten een bericht via studentnieuws om een online vragenlijst in te vullen. Via de meegezonden weblink kun je direct beginnen. Invullen op smartphone of tablet kan ook. Invullen duurt ongeveer 10 minuten en is mogelijk tot 7 december 2016. Om een zo goed mogelijk beeld van de dienstverlening te vormen, is het belangrijk dat zoveel mogelijk medewerkers en studenten deelnemen aan het onderzoek.

Anonimiteit gewaarborgd!

Het onderzoek wordt uitgevoerd door Integron. Integron is verplicht jouw anonimiteit te waarborgen. De Universiteit Twente heeft geen enkel inzicht in persoonlijke antwoorden en jouw resultaten zijn niet persoonlijk herleidbaar.

 

Vragen?

Heb je vragen over dit onderzoek, neem dan contact op via m.i.m.reuver@utwente.nl.

 

Met vriendelijke groeten,

Monique Bosch-Reuver

Policy advisor Facility Service Centre University of Twente

Jouw mening telt! Klanttevredenheidsonderzoek FB & LISA.

Een samenvatting en verbeteracties van het onderzoek uit 2013, lees je hier (Samenvatting KTO 2013).