Afsluiting klanttevredenheidsonderzoek

Het interne klanttevredenheidsonderzoek van het Facilitair Bedrijf (FB) en Library, ICT Services & Archive (LISA) is op 8 december 2016 afgesloten. We willen iedereen die heeft deelgenomen hartelijk danken voor hun medewerking!

Eerste uitkomsten: mooi rapportcijfer FB 7,1

Uiteindelijk hebben 703 interne klanten deelgenomen aan het onderzoek (4% respons), waarvan 632 medewerkers (15%) en 71 studenten (1%). De gemiddelde tevredenheidsscore voor het FB is een 7.1. Een mooie score!

En wat nu?

De komende maanden worden de resultaten geanalyseerd en vertaald naar verbeteracties. Naast de uitkomsten per FB-onderdeel kijken we ook naar verbeterpunten die we als gezamenlijk FB, maar ook eventueel samen met LISA op kunnen pakken.

Medewerkers en studenten worden de komende periode door middel van de medewerkers- en studentenportals geïnformeerd over de uitkomsten. Deze informatie wordt tevens geplaatst op de websites van FB en LISA.

Meer informatie

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze dan gerust! Eind januari 2017 is er een managementsamenvatting beschikbaar (www.utwente.nl/fb/tevredenheidsonderzoek).

Met vriendelijke groet,

Monique Bosch-Reuver

Policy advisor Facility Service Centre University of Twente