JUNI - Eerste bevindingen koffie automaten

In de afgelopen periode is hard gewerkt om alle automaten te vervangen door Douwe Egberts (DE) automaten. In totaal zijn 106 automaten vervangen. Van zowel medewerkers als studenten horen we dat de koffie in de smaak valt, daar zijn we erg blij mee.

Helaas blijkt ook dat er nog wat issues zijn met de automaten en het gebruik ervan. Zo kost het de automaat enige tijd om jouw autorisatie nu af te ronden. De software die voor de ontgrendeling zorgt wordt vereenvoudigd en daardoor versneld met gemiddeld 5 tot 7 seconden. ATOS Worldline (de verwerker van elektronische betalingen) is hier landelijk mee bezig, op zondag 12 juli zal dit worden geüpdatet.

Het tappen van kannen werkt niet altijd. Douwe Egberts zal hiervoor haar software moeten aanpassen. Op 24 juli zal dit worden doorgevoerd.

Ook werkte niet bij iedereen de ontgrendeling van de automaat met de medewerkerskaart. Ervaar je daar ook een probleem mee? Meld dat dan onder vermelding van je m-nummer op wda-fb@utwente.nl.

Mocht je als student hebben betaald voor je drankje en er komt niets uit de automaat, neem dan z.s.m. contact op met DE klantenservice via 0800-0221121 (09.00 – 17.00 uur) of ga naar www.decoffeekitchen.nl en klik op de contact button. DE zal je zo spoedig mogelijk je geld terugstorten.

Complimenten, suggesties of klachten?
Werkt iets niet optimaal? Meld dat dan bij de Servicedesk van je gebouw.