Update order processing at department 'Inkoop'

-

Nederlands onderaan -

Update order processing at department 'Inkoop'

From Thursday 21th of June 4 p.m. till Wednesday 27th of June 2012, the Oracle Applications of our Financial Department (FEZ) will be updated to a new System: Release 12.

During that time the Oracle Application- and Satellite systems are offline and orders cannot be made and sent to the contractors.

Email orders can be made but will be delayed because of the problem we described above; we apologize for that.

For questions, contact Marco Boevink, Procurement & Logistics, phone number 06 51109962, email: m.boevink@utwente.nl.”

Update orderverwerking bij afdeling Inkoop

Van donderdag 21 juni 16.00 uur tot en met woensdag 27 juni zal de productieomgeving Oracle Applications van FEZ worden geüpdatet naar Release 12. Vanaf dat moment zijn Oracle Applications en satellietsystemen “uit de lucht”. Dit heeft tot gevolg dat er helaas bij Inkoop geen orders (PO’s) aangemaakt en verstuurd kunnen worden naar de leveranciers.

Het is wel mogelijk om een order plaatsen via de e-mail, maar doordat inkoop deze order niet kan verwerken zal de levering vertraging oplopen.

Onze excuses voor het ongemak.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Marco Boevink, ketenmanager Procurement & Logistics, telefoonnummer: 06- 51109962, e-mail: m.boevink@utwente.nl.”