Warme dranken automaten

Terug naar Alfabet | Onderdeel | Thema

Omschrijving

Op de UT zijn staan in alle gebouwen warme dranken automaten. Deze automaten leveren diverse soorten koffie, chocolademelk, warm en koud water.

Toelichting

Vanaf juni 2015 schenkt de Universiteit Twente een nieuw kopje koffie en thee. Douwe Egberts Professional zal de komende tijd de UT van koffie en thee voorzien.

Douwe Egberts neemt de zorg uit handen wat betreft de verzorging van de automaten. De operators zullen zorgen voor het (schoonmaak)onderhoud en bijvullen van de automaten. Zij zijn dagelijks aanwezig op de UT en zijn bij storingen binnen één uur ter plaatse.

Er zijn twee verschillende soorten koffie beschikbaar op de UT. Verse bonen koffie en een instant variant. Koffiesterkte, suiker en melk zijn bij beide soorten koffie instelbaar naar eigen smaak. Ook thee is uiteraard verkrijgbaar in deze nieuwe opstelling.

Gratis koffie én een betaalde variant

Het is voor alle medewerkers nog steeds gratis koffie te verkrijgen. Dit gebeurt door met de medewerkerskaart de automaat te ontgrendelen.

Aanvullend hierop is er vanaf nu ook een betaalde variant, die voor € 0,45 beschikbaar zal zijn. Voor de betaalde variant hoeft de automaat niet te worden ontgrendeld (er is dus geen medewerkerskaart nodig), maar wordt betaald met de betaal-/pinpas. Het verschil tussen de gratis en de betaalde koffie is de zetmethodiek. De gratis variant is de DE Instant Good Origin en de betaalde variant is de DE Espresso Smooth Selection.

Allerlei koffie-mogelijkheden op de campus

Met de verschillende soorten koffie uit de automaten, de koffie uit de kantines en uit de coffeecorners, is er voor medewerkers en studenten veel keuze. Het Facilitair Bedrijf hoopt daarmee zoveel mogelijk aan ieders smaak en beurs tegemoet te komen.

Losse ingrediënten

In de automaten zit suiker en melk, daarnaast wordt cafeïnevrije koffiesticks en English Breakfast tea gratis bij de automaat geleverd. Overige losse ingrediënten zoals suikersachets, melksachets, theezakjes, roerstaafjes, bekers, passende thermoskannen etc. kunnen via DE besteld worden en worden apart gefactureerd. Er is hiervoor een standaard bestelformulier gemaakt dat digitaal kan worden verzonden. Via het interne transport wordt de bestelling in de gebouwen afgeleverd.

Storingen

Mocht een automaat onverhoopt een storing hebben dan kunt u deze melden bij de Servicedesk van uw gebouw. Bij het doorgeven van een storingsmelding moet altijd het automaatnummer (staat boven de paslezer) en een omschrijving van de storing vermeld worden.

Na melding van een storing bij DE is er binnen één uur een operator ter plekke om de storing te verhelpen.

Vergaderservice

Voor interne vergaderingen dient u zoveel mogelijk gebruik te maken van de kannenvoorziening in de aanwezige automaten. Voor grotere vergaderingen en evenementen kunt u gebruik maken van de vergaderservice van Sodexo (via het reserveringsbureau of de kantine in uw gebouw).

Wat moet je doen als je hebt betaald voor je koffie of thee en er niets uit de automaat komt?

Als je een drank hebt geselecteerd en geld van je bankpas is afgeschreven, zonder dat je een drank krijgt kan je contact opnemen met Douwe Egberts. Doe dit zo snel mogelijk, zodat je je geld teruggestort kan krijgen. Dit kan op 2 manieren:

1. Bel Douwe Egberts Klantenservice op 0800-0221121. Zij zijn bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur.


2. Bezoek de website 
www.decoffeekitchen.nl. Onderaan de website vind je een link naar het contactformulier. Navigeer hier naar toe, vul het in en stuur het op. Douwe Egberts zal z.s.m. op je verzoek reageren.

Bestelwijze

De automaten zijn geplaatst in overleg met de faculteiten en diensten. Is er behoefte aan een extra automaat of moet er een automaat verplaatst worden, neem dan contact op met de contactpersoon van uw dienst of faculteit.

Levertijd

Bestelling voor woensdag 12:00u gedaan bij Douwe Egberts via het bestelformulier, worden de uiterlijk de woensdag erop afgeleverd op uw werkplek.

Kosten

De basisvariant is voor alle medewerkers nog steeds gratis koffie. Dit gebeurt door met de medewerkerskaart de automaat te ontgrendelen.

Daarnaast is er een mogelijkheid om een afdelingspas te verkrijgen. Klik hier.

Aanvullend hierop is er vanaf nu ook een betaalde variant, die voor € 0,45 beschikbaar zal zijn. Voor de betaalde variant hoeft de automaat niet te worden ontgrendeld (er is dus geen medewerkerskaart nodig), maar wordt betaald met de betaal-/pinpas.

Bij alle automaten worden de consumpties en losse bestellingen centraal bij faculteit of dienst in rekening gebracht op basis van tellerstanden en bestellingen.

Verantwoordelijkheid

Bij vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met de contactpersoon van uw faculteit/dienst.

Links

Douwe Egberts

Sodexo

Plaatsingsdatum

10 september 2015