Meubilair

Terug naar Alfabet | Onderdeel | Thema

Omschrijving
Informatie met betrekking tot het meubilair.

Toelichting
Sinds 1 oktober 2015 is er een nieuwe raamovereenkomst voor het meubilair. Het gaat om een contractduur van 3 jaar plus 1 optiejaar.

De leveranciers zijn:

Perceel / artikelen

Leverancier(s)

Bureaustoelen

Ahrend

 

 

Overig kantoormeubilair

Ahrend

Gispen

Rohde & Grahl

Onderwijsmeubilair

Gispen

 

 

Projectmeubilair

Ahrend

Gispen

Rohde & Grahl

Bestelwijze

Webshop

Alle drie de leveranciers richten een webshop in voor de UT. Hier vind je kantoormeubilair en bureaustoelen. Het aanbod in de webshops is vrij in te vullen door de leveranciers. Het aanbod zal aangepast en uitgebreid worden naar aanleiding van herhaalde wensen voor specifieke producten en bestelhistorie. Er kan tot €2500,- excl. btw per maand per ofinummer besteld worden. Als het bedrag boven deze grens uit komt gaat de aanschaf van het meubilair via een mini-competitie.

Wil je een account voor de webshops? Dan kun je contact opnemen met de afdeling Inkoop.

De webshops van Gispen & Ahrend zijn inmiddels online.

Gispen: https://ut.gispen.com/

Ahrend: http://webshopahrend.com

Rohde & Grahl volgt nog.

Mini-competitie

Bestellingen die uitkomen boven de € 2500,- excl. btw dienen middels een mini-competitie (offertes) uitgevraagd te worden via inkoop. In samenspraak wordt er een uitvraag opgesteld waarin de wensen en eisen naar voren komen zodat de leveranciers een passende offerte kunnen indienen. Middels vooraf opgestelde criteria wordt de opdracht daarna gegund aan een van de partijen.

Afleverdagen

Voor de levering van meubilair is een vaste afleverdag afgesproken. Dit is eens in de twee weken op woensdag in de even weken. Dit geldt vooral voor kleinere bestelhoeveelheden. In overleg kan hier natuurlijk van afgeweken worden.

Contactgegevens leveranciers

Ahrend

Voor vragen buiten het assortiment (niet in webshop), mini-competities, adviezen, bezoeken op locaties en overige zaken:

Klaas Geleynse

Email: kgeleynse@ahrend.com

Telefoonnummer: 06 - 54268871

Henk Plenter

Email: hplenter@ahrend.com          

Telefoonnummer: 06 - 54663302

Voor vragen over de status van bestellingen, levertijden, facturatie, nazorg en overige zaken:

Kitty Boets

Email: kboets@ahrend.com

Telefoonnummer: 088 - 0060523

Gispen

Voor vragen buiten het assortiment (niet in webshop), mini-competities, adviezen, bezoeken op locaties en overige zaken:

Herman van der Til

Email:herman.vander.til@gispen.nl

Telefoonnummer: 06 - 55237558

Voor vragen over de status van bestellingen, levertijden, facturatie, nazorg en overige zaken:

Liane Leeman

Email: liane.leeman@gispen.nl  

Telefoonnummer: 0345 - 474244 / 06 - 13966973

Rohde & Grahl

Klik hier voor alle gegevens van onze contactpersonen bij Rohde & Grahl.

Verantwoordelijkheid
Wilt u nadere informatie, neem dan contact op met een van onderstaande personen.

-

Online bestellen, levertijden etc.

Andre Hintzbergen, afdeling Inkoop inkoop@utwente.nl of 053 – 489 4787

-

Mini-competities

Bert Kloppers, afdeling Inkoop a.h.g.kloppers@utwente.nl of 053 – 489 6107

-

Contractbeheer & overige zaken

Martine Drewes, Facilitair Bedrijf m.drewes@utwente.nl of 053 – 489 6838

Plaatsingsdatum
27-07-2016