UTAlumniverenigingenKwadrantWerner wint TW onderwijsprijs 2014

Werner wint TW onderwijsprijs 2014

TW onderwijsprijs voor Werner Scheinhardt

Op 10 februari 2014 werd de verkiezing voor de TW onderwijsprijs gehouden. W.S.G. Abacus had deze dag georganiseerd zodat de genomineerden Hans Zwart, Harry Aarts en Werner Scheinhardt hun presentatie konden houden. Bijzonderheidje deze keer was dat Werner zijn presentatie op had genomen omdat hij op deze datum in Australië op werkbezoek was. Werner was via een skypeverbinding ook life aanwezig.

Het thema van deze onderwijsprijspresentaties was ’45 jaar TW’. Dit in het kader van de verjaardagen van TW - vorig jaar - en Abacus dit jaar – beiden zijn 45 jaar geworden.

Hans Zwart hield zich tijdens zijn presentatie bezig met ‘hoe bereken je faculteit van een getal’. Harry Aarts had de tip van zijn zoontje opgevolgd om over ‘achterwaartse inductie’ te spreken en Werner Scheinhardt hield het bij ‘TW 45 in pi’.

Na rijp beraad van de jury werd Werner Scheinhardt tot de TW-onderwijsprijswinnaar 2014 benoemd.