HomeEvenementenCampus Experience

Campus Experience

Hoe is het om te studeren aan de Universiteit Twente?

Ontdek het zelf tijdens de Campus Experience op zaterdag 12 en zondag 13 maart van 10.00 tot 16.00 uur!

Zie jij jezelf al werken in één van onze gerenommeerde laboratoria? Of een sessie wandklimmen na college? En wat dacht je van een borrel in de Vestingbar, of een stand-up comedy night? De Campus Experience laat je alles zien wat de UT te bieden heeft voor een onvergetelijke studententijd. Meld je nu aan en ervaar dat campusgevoel zelf!

Kom je naar de Campus Experience op 12 of 13 maart?
Ja, ik schrijf me in!

Bekijk met eigen ogen waar jij straks studeert!

Op onze prachtige campus vind je alles om te studeren, sporten en genieten. Je kunt er bijna elke denkbare sport of culturele activiteit beoefenen en je kunt er zelfs wonen! Nieuwsgierig? Schrijf je dan in voor de Campus Experience op 12 of 13 maart!

• Wandel door de gebouwen waar jij straks colleges volgt
  • Ontdek de vele sport- en culturele verenigingen
  • Doe mee aan rondleidingen door de tientallen onderzoekslaboratoria
  • Stel je vragen aan onze bachelor- en masterstudenten
  • Maak kennis met de bekendste studententeams zoals Electric Superbike Twente en Solar Team Twente. Wie weet, word jij wel lid!
  • Ontdek hoe het is om op de campus te wonen