HomeEvenementenWorkshop True Stories: maak verbinding en werk aan inclusie

Workshop True Stories: maak verbinding en werk aan inclusie

Kom jij - student of medewerker - ook naar de workshop True Stories – Creating Safe a Space op 2 maart van 12.00 tot 14.00 uur? Zo kunnen we samen bouwen aan een veilige en open universiteit. Een universiteit waarin iedereen zich verbonden voelt met elkaar. Deze workshop – een Incentive Fund-project - wordt georganiseerd door Design Lab, SEG Inclusion en de University Innovation Fellows.

True Stories: gebruik de kracht van verhalen vertellen

Storytelling maakt het makkelijker om je open te stellen, vertrouwen op te bouwen en een verbintenis met elkaar aan te gaan. De verhalen die je vertelt, leren je meer over jezelf, jouw ervaringen en over wat je belangrijk vindt. Door deze verhalen krijg je ook een sterkere band met de anderen die meedoen aan de workshop. Je begrijpt elkaars cultuur, achtergrond en behoeften beter. En juist dat begrip – in combinatie met het maken van sterke verbindingen – zorgt ervoor dat we samen kunnen werken aan een cultuur waarin iedereen zich veilig en thuis voelt.

Schrijf JE in om deel te nemen

Vind jij het ook belangrijk om je veilig en verbonden te voelen? Wil jij bijdragen aan meer diversiteit en inclusie op onze campus? En ben jij benieuwd wat ‘je verbonden en veilig voelen’ inhoudt voor mensen die een andere achtergrond hebben en uit een andere cultuur komen dan jijzelf? Doe dan mee aan deze True Stories workshop op 2 maart. Let op! Aanmelden is verplicht en wees er snel bij, want het aantal plekken is beperkt.

Workshop True Stories: maak verbinding en werk aan inclusie
Registreer