HomeEvenementenThe TechMed Event

The TechMed Event

Verbinden onderzoek- & innovatie-koplopers

Medische technologie gaat sneller dan ooit. Het is de beste oplossing om toekomstige zorg toegankelijk, betaalbaar en - simpelweg - beter te maken. Het TechMed Event, op 2 november 2022, in Twente, staat in het teken van de laatste technisch-medische ontwikkelingen. En vooral: samen impact creëren. Inspiratie, samenwerking en klinische praktijk staan centraal bij dit evenement georganiseerd door het Technisch Medisch Centrum (Universiteit Twente) en is onderdeel van de MedTech Twente Week van 2 t/m 4 november in samenwerking met partners van het MedTech Cluster Twente.

Bezoek onze website: www.techmedevent.nl voor het programma, sprekers en meer
Klik hier

Het TechMed Event brengt vooraanstaande stakeholders samen zoals klinische partners, businessrelaties, onderzoekers, investeerders, talentvolle studenten en andere organisaties. Je wordt geïnformeerd en geïnspireerd over de nieuwste wetenschappelijke inzichten, nieuwe innovaties en unieke technologische oplossingen die de gezondheidszorg zullen transformeren in het voordeel van ons allemaal. Wij geloven dat nieuwsgierigheid, gezamenlijk onderzoek en innovatie helpen om vooruitgang te creëren en de patient’s journey te verbeteren. Personaliseer je eigen programma, leg contact met stakeholders en laat je inspireren door presentaties over de toekomst van de zorg.

Koop nu je ticket voor The TechMed Event. Bezoek de website van MedTech Twente Week en schrijf je in!
  • We verwachtn 500 deelnemers (uit 15+ landen, 100+ bedrijven, 100+ medici)
  • Effectieve matchmaking mogelijkheden om potentiële samenwerkingen te realiseren.

Het PROGRAMMa

Het TechMed Event is een inspirerend congres, gericht op het delen van expertise, ervaringen en ideeën voor de toekomst. Gedurende de hele dag heb je toegang tot diverse inspirerende sessies, keynotes en Matchmaking mogelijkheden.

Bekijk het programma

Vorige editie

Op 3 & 4 november 2021 kwamen 600 medische professionals, MedTech-bedrijven, onderzoekers en studenten samen in het TechMed Centre. Diverse activiteiten, zoals de openingsshow “Dromen over de toekomst” rondom het thema Diabetes, keynote talks door Prof.dr.ir. David Fernandez Rivas en Prof.dr.ir. Jean-Paul de Vries, 15 inspirerende parallelsessies en een boeiende conversatie tijdens de Fireside chat met speciale gezant Constantijn van Oranje over hoe MedTech-innovaties te versnellen, vonden plaats om de zorggemeenschap te informeren en te inspireren en om de toekomstige medische technologie te verkennen.

Benieuwd naar de opgenomen sessies en foto's van eerdere edities?
Bekijk de media bibliotheek

Ons verhaal

Technologie is een hulpmiddel om hoogwaardige zorg mogelijk te maken. Niet alleen voor diagnose en behandeling, maar ook voor het verbeteren van de kwaliteit van leven en het stimuleren van zelfstandig wonen. We streven ernaar om een significante impact op de samenleving te hebben, zowel door wetenschappelijke excellentie als door fundamenteel onderzoek te koppelen aan klinische toepassingen, van nano tot wereldschaal. Uiteindelijk brengen we onze technologie naar de kliniek of de thuisomgeving. Hiervoor is het noodzakelijk om nauwe werkrelaties te onderhouden met klinische en industriële partners. Lees ons hele verhaal.

MEDTECH TWENTE WEEK

De eerste editie van de MedTech Twente Week vindt plaats van 2 t/m 4 november 2022. Het succes van het bestaande Techmed Event is uitgebouwd tot een breed meerdaags programma voor verschillende doelgroepen uit het MedTech ecosysteem. Door deze stakeholders zoals onderzoekers, ondernemers, artsen, investeerders en andere experts bij elkaar te brengen, kunnen we MedTech-innovaties nog sneller doorvoeren. Het blijkt immers dat MedTech-innovaties een van de meest uitdagende en langdurige marktintroducties zijn. Ga naar de website: www.medtechtwenteweek.com en bekijk alle evenementen.

bekijk de teaser