HomeEvenementenOpening Academisch Jaar

Opening Academisch Jaar BlendUT. It's time to reconnect

Een nieuw begin: een nieuw academisch jaar, een nieuwe norm, een nieuwe start. Wij nodigen je uit voor de Opening van het Academisch Jaar (OAY) 2021-2022 op maandag 6 september vanaf 15:00 uur voor de speciale show 'OAY BlendUT. It's time to reconnect'.

BLENDUT. It's time to reconnect

De OAY 'BlendUT. It's time to reconnect' is een inspirerend hybride evenement voor en door de UT-gemeenschap, waarin we traditionele OAY onderdelen - zoals prijzen en muziek - 'mixen' met aansprekende innovaties en verhalen. Hybride, omdat het programma interactief en dynamisch is, zowel online als op de campus. Je kunt je voorkeur aangeven bij je inschrijving. Laten we na de afgelopen twee jaar (her)ontdekken waarom studeren en werken aan de Universiteit Twente zo leuk is!

HET IS TIJD om opnieuw te verbinden: WAT KUN JE VERWACHTEN?

In een talkshow setting maak je kennis met de (nieuwe) leden van het College van Bestuur, Vinod Subramaniam, Machteld Roos en Tom Veldkamp. Eddy Zoëy, muzikant, tv- en radiomaker bij BNN en RTL, is gespreksleider. Je hoort over de persoonlijke passies en ideeën van de nieuwe leden. Bijvoorbeeld: wat betekent Shaping2030 voor hen? En welke vernieuwingen zien zij in wetenschap en onderwijs? Uiteraard zullen we hier ook onze studenten en medewerkers bij betrekken door bijvoorbeeld te vragen wat teamwork op onze campus in de praktijk betekent. Maar ook wat wij als kwalitatief hoogwaardig ervaren als het gaat om online onderwijs en samenwerking. Zo geven we invulling aan onze visie: Shaping individuals, shaping connections, shaping society. Elke verbinding heeft een verhaal!

HET BESTE VAN TWEE WERELDEN

Net als in de 'OAY BlendUT. It's time to reconnect', gaan we in het nieuwe collegejaar het beste van twee werelden combineren. Hoe gaan we naar een mix van oude en nieuwe manieren van samenwerken? Van fieldlabs, teamwork en praktijkonderzoek op onze campus tot hoogwaardig online onderwijs en samenwerking. Kortom, het is tijd om opnieuw uit te vinden: samen gaan we nieuwe, betere en mooiere hybride manieren van (samen)werken uitvinden. Maar eerst is het tijd om opnieuw contact te maken en het nieuwe academisch jaar te vieren op maandag 6 september.

Kom naar de OAJ!
Aanmelden
Laat ons weten of je de voorkeur hebt om online of op de campus aan te sluiten. Eind augustus wordt je aanmelding definitief bevestigd, afhankelijk van de dan geldende maatregelen.

Toevoegen aan agenda