HomeEvenementenPLD Entrepreneurial Talk

PLD Entrepreneurial Talk Het identificeren van een grote ondernemingskans: Kan machine learning helpen?

Het identificeren van een grote ondernemingskans: Kan machine learning helpen?

In deze PLD-Entrepreneurial Talk zal Dorian Proksch, assistent professor voor high-tech business aan de Universiteit Twente, ingaan op het onderwerp van het toepassen van machine learning om ondernemerskansen te identificeren. Hij zal inzichten en voorbeelden geven over hoe machine learning kan worden gebruikt voor de onderwerpen technology assessment, market assessment, en competition assessment. Daarbij zal hij ingaan op welke gegevens gebruikt kunnen worden en wat je kunt verwachten als resultaat van het gebruik van verschillende machine learning methoden. Dit is niet alleen relevant voor de oprichting van nieuwe ondernemingen, maar ook voor gevestigde bedrijven wanneer zij van plan zijn nieuwe producten, diensten of bedrijfsmodellen te introduceren.

• Datum: 9 december
  • Dit webinar is gratis en online!
  • Taal: Engels

Check in