HomeEvenementenOnline Bachelor Open Day

Online Bachelor Open Day Meld je aan!

Ontdek welke bachelor bij je past

Hoe kom je tot de studiekeuze die écht bij jouw talenten en interesses past?

Hulp bij jouw studiekeuze

Wat ga je studeren en waar? De Universiteit Twente helpt je kiezen! Meld je aan voor bijvoorbeeld onze Open Dagen, een Tasterday of Meeloopdag.

Deze Online Open Day geeft je de allerbeste indruk van alle bacheloropleidingen en de Universiteit Twente en helpt je zo bij deze belangrijke keuze.

WAT KAN JE VERWACHTEN?

Via een online tool kun jij je persoonlijke voorkeuren aangeven en stel je je eigen Online Open Day samen.

• Elke bachelor biedt twee informatiesessies op verschillende tijdstippen. Bekijk alvast welke bachelor je het meest aanspreekt.
  • Stel al je vragen in de live 1:1 of groepschat die tijdens het online event beschikbaar zijn.
  • Volg een featured topic sessie over een onderwerp dat jou interesseert, zoals 'Your future career', 'Study in Holland' and 'Life as a UT-student'.

Het online event wordt gehouden in het Engels (presentaties van Nederlandstalige bacheloropleidingen uitgezonderd).