HomeEvenementenLet’s GO! Virtual Study Abroad Fair & Partner Days

Let’s GO! Virtual Study Abroad Fair & Partner Days

De Let’s GO! Study Abroad Fair and Partner Day vinden online plaats van 15 – 18 november.

Studenten

De virtual fair op 16 & 17 november is de ideale gelegenheid om meer te weten te komen over de verschillende studiemogelijkheden in het buitenland. Je kunt de virtuele stands bezoeken, spreken met de partneruniversiteiten van de UT en luisteren naar studenten die al een studie in het buitenland hebben gedaan.

UT-medewerkers en exchangepartners

UT-medewerkers en exchangepartners zijn welkom om deel te nemen aan de Partnerdagen op 15 & 18 november. Ons programma biedt de mogelijkheid om kennis te maken met nieuwe ontwikkelingen op de UT, deel te nemen aan presentaties en workshops door UT-experts en elkaar te leren kennen in virtuele networksessies.

Kijk voor meer informatie op Let's GO! of stuur een e-mail naar letsgo@utwente.nl.