HomeEvenementenLet’s GO! Study Abroad Fair & Partner Day

Let’s GO! Study Abroad Fair & Partner Day

De Let’s GO! Study Abroad Fair and Partner Day vinden online plaats van 16 - 20 november.

UT STUDENTEN

Studenten kunnen deelnemen aan de online fair om meer te weten te komen over de verschillende studiemogelijkheden in het buitenland. Doe mee met de webinars om te horen over onze partneruniversiteiten en van studenten die al een studie in het buitenland hebben gedaan.

UT-MEDEWERKERS &  EXCHANGEPARTNERS

UT-medewerkers en exchangepartners worden uitgenodigd om deel te nemen aan de Partnerdag op 16 november. Ons programma biedt de mogelijkheid om kennis te maken met nieuwe ontwikkelingen op de UT, deel te nemen aan online presentaties door UT-experts en elkaar te leren kennen in virtuele één-op-één afspraken.

Kijk voor meer informatie en inschrijving op Let's GO! of stuur een e-mail naar letsgo@utwente.nl.