HomeEvenementenTechMed Centre Open Huis

TechMed Centre Open Huis

Afgelopen november hebben we officieel het eerste Technisch Medisch Centrum van Europa geopend. Omdat dit feestelijke event was gecombineerd met de 'Dies Natalis' van de Universiteit Twente, kon helaas niet iedereen hierbij aanwezig zijn. Daarom nodigen we u van harte uit voor het Open Huis op vrijdag 24 januari, 2020. We verwelkomen alle buren van Kennispark Twente, partners van HealthValley, (toekomstige) samenwerkende bedrijven en iedereen die geïnteresseerd is in de activiteiten van het TechMed Centre.

U bent van harte welkom bij deze informele bijeenkomst om te delen in de festiviteiten, de nieuwe faciliteiten te bezoeken en voor een meet & greet met de MedTech-gemeenschap in Twente.

PROGRAMMa

Introductie

Remke Burie, Managing director TechMed Centre

Rondleidingen

Ontdek alle labsen faciliteiten die het TechMed Centre te bieden heeft (IC, OK, Simulation Centre, eHealth House).

Networkborrel

waar & wanneer

• 24 januari 2020
  • Deuren geopend om 15.45, welkomstpresentatie om 16.15
  • Entree: gratis
  • Locatie: The TechMed Centre, Technohal (Building 18)
    Universiteit Twente, Drienerlolaan 5; Route

voor wie

Deze informele bijeenkomst is georganiseerd voor bedrijven in de regio (Twente) en partners van het TechMed Centre die actief zijn in (technologie voor) gezondheidszorg. Ben je geïnteresseerd om de krachten te bundelen, wil je je ideeën delen over onderzoek in samenwerkingsverband, gebruik van de gedeelde faciliteiten of andere manieren van samenwerking? Neem rechtstreeks contact met ons op om een afspraak te maken voor een meer diepgaande discussie.

ORGANIZATION

Dit evenement wordt georganiseerd door het TechMed Centre (Instituut van de Universiteit Twente). Het Technical Medical (TechMed) Centre is een toonaangevende innovatiehub die de gezondheidszorg beïnvloedt door uitstekende onderzoeks-, innovatie- en educatieve programma's. Het is uitgerust met state-of-the-art infrastructuur, variërend van onderzoekslaboratoria, preklinische testbedden en gesimuleerde ziekenhuisomgevingen. In onze missie om de maatschappij te beïnvloeden, stimuleren we ondernemerschap en stellen we (nieuwe) bedrijven in staat om te groeien binnen ons regionale Novel-T-ecosysteem en werken we samen met de industrie, ziekenhuizen, overheden en verzekeringsinstellingen aan de ontwikkeling van nieuwe oplossingen voor de gezondheidszorg. Meer informatie over The TechMed Centre.