HomeEvenementenPersonalized eHealth Technology Symposium

Personalized eHealth Technology Symposium

Het symposium

Op 29 januari 2020 organiseert het strategische programma: Personalised eHealth Technology van het TechMed Centre (Universiteit Twente) een inspirerende en energieke dag vol interactieve sessies, demonstraties en presentaties. Op deze dag kunt u kennis maken met eHealth in al haar vormen en maten. Van diabetes tot dementie, van data science tot citizen science en van oncology tot revalidatie. We laten je zien hoe multidisciplinair onderzoek innovatieve technologie vormt, zoals geïllustreerd door de UT, Saxion, regionale ziekenhuizen en verzekeringsmaatschappijen. Samen presenteren we het nieuwste prototype van de draagbare ademtrainer voor kinderen met ademhalingsproblemen. We zullen het belang van gelukkig eten aantonen en hoe technologie kan helpen dit gemakkelijker en aangenamer te maken.

WAAR & WANNEER

• 29 januari 2020
  • 10.00 - 16.30 uur (introductie om 10.30)
  • Taal: Engels