HomeEvenementenYoung Alumni Network Workshop 'Dress for Impact'

Young Alumni Network Workshop 'Dress for Impact'

“Wat doe ik aan?” vraagt iedereen zich wel eens af. Maar heb je ooit bedacht wat je uitstraalt met een outfit? In ons dagelijks leven heeft de manier waarop we ons kleden een grote invloed op het beeld dat anderen van ons hebben. Maar ook tijdens een sollicitatiegesprek of een belangrijke onderhandeling doet je outfit ertoe. Om ervoor te zorgen dat jouw outfit past bij wat jij wilt uitstralen, organiseert het UT Young Alumni Network op donderdag 13 juni een imago workshop.

Imago coach en alumna Toegepaste Communicatiewetenschap ('02) Marijke Glaubitz zal je uitleggen hoe je door middel van kleur, pasvorm, kleding en accessoires elke situatie de baas bent! Je bent van harte uitgenodigd om deze workshop samen met andere jonge alumni bij te wonen.

Op dit moment is het niet meer mogelijk om een kaartje te kopen voor de workshop. Wel kun je je aanmelden voor een plek op de wachtlijst, hiervoor kun je mailen naar alumni@utwente.nl. We laten zo snel mogelijk weten of er een plek vrij is gekomen!

Het YAN bestuur en Marijke kijken ernaar uit je de 13e te zien!

In het kort:
Datum: Donderdag 13 juni
Locatie: Deventer (exacte locatie volgt)
Eigen bijdrage: €5 (inclusief borrel)
Taal: Nederlands

Programma: