HomeEvenementenEntrepreneurial Day 2019

Entrepreneurial Day 2019

De Entrepreneurial Day van de Universiteit Twente is een jaarlijks terugkerend festijn dat in het teken staat van ondernemerschap, pionieren, innoveren en samenwerken. Heb je een ondernemersgeest? Of wil je meer te weten komen over de kennis en ervaring van ondernemende pioniers? Iedereen die geïnteresseerd is in alles dat met ondernemerschap te maken heeft, is van harte welkom om het gevarieerde programma bij te wonen: of dat nou ondernemers, overheden, UT-studenten, onderzoekers, docenten of alumni zijn. Er is voldoende inspiratie voor iedereen!

De editie 2019 van Entrepreneurial Day wordt gehouden op donderdag 20 juni. Alle informatie over het programma is op de speciale eventpagina te vinden.