HomeEvenementenCreate Tomorrow

Create Tomorrow

Tijdens de grootste studenten denktank; Create Tomorrow komen meer dan 100 studenten en medewerkers naar Enschede om te werken aan een opdrachten of een toekomstscenario voor één volledige dag! Tijdens deze dag presenteert de UT ook een case vanuit #shaping2030.

Dit jaar werkt de Universiteit Twente aan een nieuwe strategie. Dit proces is genaamd Shaping2030, omdat we niet alleen een vooruitblik willen creeren, maar ook willen nadenken hoe we de verandering vorm kunnen geven voor de komende decenia. In een wereld die zo aan het veranderen is en veranderingen een disruptief karakter hebben is de belangrijkste vraag; wat is nodig voor de komende periode voor een succesvolle strategie naar 2030. Tijdens Create Tomorrow nodigt de Universiteit Twente je van harte uit je ideeen hierover te delen!