HomeEvenementenCreate Tomorrow

Create Tomorrow

THINK TODAY, CREATE TOMORROW!

Op 1 mei 2019 is het zo ver: dan zal de 8e editie van Create Tomorrow plaatsvinden. Create Tomorrow is een tweejaarlijks terugkerend evenement op de Universiteit van Twente. Wat ooit in 2005 door de Student Union als een lustrumactiviteit werd georganiseerd, is inmiddels uitgegroeid tot ’s werelds grootste competitieve studentendenktank.

Tijdens Create Tomorrow werken studenten een dag lang aan een vraagstuk uit het bedrijfsleven. Gedurende dit proces worden deze deelnemers bijgestaan door professionele consultants. Zo brengt Create Tomorrow studenten en bedrijven op een creatieve manier dichter bij elkaar.

Naast het harde werken en de competitie tussen teams onderling, is er ook ruimte voor ontspanning en worden de deelnemers van alle gemakken voorzien. Create Tomorrow is dan ook een dag om niet te vergeten - niet voor de studenten maar ook niet voor de bedrijven. Een dag vol entertainment, inspiratie en innovatieve oplossingen.

Kijk snel bij impressie voor een eerste indruk van het evenement, check de aftermovie of bekijk de foto’s van de voorgaande editie.