HomeEvenementenTwente Alumni Lezing Utrecht

Twente Alumni Lezing Utrecht

Lezing door: Jair Santanna
Universitair Docent Design and Analysis of Communication Systems groep

DDoS attacks: Why should I care?

DDoS aanvallen lijken de 'next big thing'. Maar wat is het eigenlijk, hoe gebeurt het en wie voert het uit? En, belangrijker, wie kan het oplossen? In zijn lezing gaat Jair Santanna op interactieve wijze in op al jouw vragen over dit belangrijke onderdeel van cyber security.

Onderzoeker en docent Jair Santanna draait zijn hand niet om voor een lezing meer of minder. In 2018 won hij de Nederlandse finale van Famelab, waarin wetenschappers worden uitgedaagd in drie minuten op een duidelijke en aansprekende manier het publiek te informeren over hun onderzoek.

Twente Alumni Lezingen

Deze lezing is onderdeel van de Twente Alumni Lezingen waarbij 8 onderzoekers 8 grote steden in Nederland langs gaan. De onderzoekers doen Rotterdam, Utrecht, Amsterdam, Groningen, Zwolle, Deventer, Nijmegen en Eindhoven aan. Alle onderzoekers werken in hun vakgebied; of het nou om nieuwe manieren om energie op te slaan, naaldloze injecties, Alzheimer, het terugdringen van de waterschaarste, of robots op de werkvloer gaat, aan oplossingen voor de wereldwijde maatschappelijke uitdagingen van deze tijd. Door hier als UT community samen in op te trekken, komen we steeds een stap dichterbij de oplossing. Dus sluit je aan!

In het kort:

• Dinsdag 26 maart 2019 (start 19:00 uur)
  • Maliebaan45, Maliebaan 45, Utrecht
  • Prijs: vijf euro (inclusief borrel)
  • Taal: Nederlands
TWENTE ALUMNI LEZING UTRECHT