HomeEvenementenPro-U Workshop Video feedback coaching

Pro-U Workshop Video feedback coaching Voor docenten

REGISSEER JE LES MET VIDEOFEEDBACK COACHING

In deze workshop ga je aan de slag met video coaching. Door docenten te coachen aan de hand van videobeelden krijgen docenten inzicht in hun eigen handelen en/ of het leren van leerlingen. Deze informatie kan vervolgens weer gebruikt worden om veranderingen in het gedrag te bewerkstelligen en de lespraktijk te verbeteren. In deze workshop maak je kennis met het onderzoek over video coaching, ga je in gesprek over de ethisch aspecten van het werken met video en ga je aan de slag met het coachen aan de hand van beelden.

Wil je meer te weten komen over de mogelijkheden van video coaching? Meld je dan nu aan!

LEERDOELEN

Na deze workshop:

• Kun je beschrijven wat er vanuit onderzoek bekend is over video coaching
  • Kun je benoemen welke ethische aspecten van belang zijn bij video coaching
  • Kun je de voor- en nadelen van videofeedback coaching benoemen
  • Heb je kennis gemaakt met het coachen aan de hand van beelden

VOORKENNIS

De workshop sluit goed aan bij docenten en ander onderwijsondersteunend personeel met begeleidingstaken.

DATA, AANMELDEN EN KOSTEN

De workshop vindt plaats op maandag 14 januari 2019 van 15.00-18.00 uur op de University of Twente. Deelname kost € 95,- per persoon. De aanmelddeadline voor deze workshop is verstreken, u kunt zich niet meer aanmelden voor deze workshop.

Voor vragen kunt u contact opnemen met pro-u@utwente.nl. U kunt op de hoogte blijven van de ontwikkelingen door u in te schrijven voor de nieuwsbrief.