HomeEvenementenPro-U Workshop Kritisch denken

Pro-U Workshop Kritisch denken Voor docenten

BÈTA IS OOK MAAR EEN MENING?!

Maatschappijleer – daar ga je discussiëren en je oordeel leren vormen. Bèta is harde wetenschap gebaseerd op feiten. Of zijn deze twee werelden verbonden?In deze workshop ontdekken we hoe kritisch dialoog in de bètavakken tot meer conceptueel begrip kan leiden en daarmee tot een goed onderbouwd oordeel. We reiken theorie en praktisch gereedschap aan waarmee je in de klas en in de school direct aan de slag kunt gaan. Met deze workshop zet je de eerste stap tot een duurzame samenwerking met je collega’s uit de gamma- en bètahoek.

LEERDOELEN:

Na deze workshop:

• Heb je ervaren hoe kritische dialoog kan leiden tot meer conceptueel begrip
  • Heb je de meerwaarde van onderlinge samenwerking van bèta- en gammadocenten ervaren
  • Beschik je over eerste tools voor je eigen lespraktijk en voor een duurzame samenwerking

DOELGROEP

Deze workshop is toegankelijk voor docenten met interesse in kritisch denken in de klas en is met name gericht op VO docenten (bèta en gamma vakken).

DATA, AANMELDEN EN KOSTEN

De workshop vindt plaats op maandag 14 januari 2019 van 15.00-18.00 uur op de University of Twente. Deelname kost € 95,- per persoon. De aanmelddeadline voor deze workshop is verstreken, u kunt zich niet meer aanmelden voor deze workshop.

Voor vragen kunt u contact opnemen met pro-u@utwente.nl. U kunt op de hoogte blijven van de ontwikkelingen door u in te schrijven voor de nieuwsbrief.