HomeEvenementenTweede Twentse Privacy Filmfestival: De privacy paradox

Tweede Twentse Privacy Filmfestival: De privacy paradox

De Privacy Paradox is het besef dat online privacy belangrijk is, maar dat er geen actie ondernomen wordt om iets aan de verbetering van online privacy te doen. Bijvoorbeeld: Vraagt u zich wel eens af wat de risico's van openbare Wi-Fi zijn? Wat er gebeurt met de informatie die in uw smart home apparaten wordt opgeslagen of hoe u uw (klein-)kinderen moet begeleiden als die kennismaken met het internet? Of vraagt u zich dit nu pas af?

Studenten Communicatiewetenschappen van de Universiteit Twente gaan met deze en andere privacy-gerelateerde vragen aan de slag en u bent van harte uitgenodigd om de resultaten te komen bewonderen tijdens het 2e Twentse Privacy Film Festival.

Het programma van de middag ziet er als volgt uit:

• 13:30 uur - Inloop
  • 13:45 uur - Introductie door dr. A. Beldad
  • 13:50 uur Documentaires
  • 14:45 uur - Muzikaal intermezzo
  • 15:00 uur - Documentaires
  • 15:45 uur - Muzikaal intermezzo
  • 16:00 uur - Documentaires
  • 17:00 uur - Film Festival Prijzen Ceremonie
  • 17:15 uur - Borrel

Dit evenement is in het Engels. Deelnemen is gratis. Via onderstaande link kan je je aanmelden voor deze middag.

Tweede Twentse Privacy Filmfestival: De privacy paradox
Registreer