HomeEvenementenYAN netwerk event

YAN netwerk event

Het UT Young Alumni Network  en het wereldwijde consultancy bedrijf Roland Berger slaan de handen ineen voor een netwerk event op woensdag 6 juni. Duik in de wereld van consultancy en ontmoet andere UT-alumni. Vergroot je netwerk onder het genot van een hapje en drankje. Wees niet bang - om je wat munitie te geven tijdens het netwerken, zorgen wij voor wat pakkende vragen die je kunt gebruiken om het ijs te breken.

Het event start om 19:00u. Alexander Belderok, senior partner bij Roland Berger, alumnus (WB ’93) én UT-Ambassadeur, zal ons een inzicht geven in de wereld van de consultancy. Aansluitend is er ruimte voor een vragenronde. Daarna is er voldoende tijd om andere alumni te ontmoeten tijdens de borrel met uitzicht op de stad Amsterdam. Het einde van het event is rond 21:30u.

Roland Berger is een internationaal opererend strategisch adviesbureau met 2400 medewerkers verspreid over 34 landen. Het doel van Roland Berger is om bedrijven te ondersteunen in het realiseren van snelle en stabiele groei, betere marges en meer toegevoegde waarde. Het kantoor is gevestigd op de Zuidas in Amsterdam. Dit is de plek waar veel internationale bedrijven haar kantoor hebben.

Alexander Belderok is de senior partner bij Roland Berger en hoofd van de afdeling Consumer Goods & Retail Global Competence Center. In 2006 kwam hij in dienst bij Roland Berger, waar hij zich nu richt zich op het versterken van de concurrentiepositie van agri, retail, biotech, farmaceutische en chemische bedrijven. Alexander heeft Werktuigbouwkunde gestudeerd en is ambassadeur van de Universiteit Twente. Hij heeft tevens een MBA van de TSM business school.

Vanwege beperkt beschikbare plaatsen, is het aantal deelnemers gelimiteerd tot 40. Dus wees er snel bij!

Datum: woensdag 6 juni
Tijd: 19:00u – 21:30u
Locatie: Roland Berger, World Trade Center Amsterdam, Strawinskylaan 581, Amsterdam
Kosten: gratis