Open huis

De Universiteit Twente nodigt je van harte uit voor het feestelijke Open Huis op zaterdag 23 juni 2018. De campus bruist met activiteiten waarin je het plezier en belang van wetenschap en techniek ervaart.  Zo kun je  meedoen aan workshops en demo’s in een feestelijke en internationale setting.

Tijdens het Open Huis organiseren de Universiteit Twente en Saxion Hogeschool de finale van de RED Engineers Challenge. Dit is een uitvinders- & ontwerpwedstrijd voor kinderen in de groepen 7 en 8 in het basisonderwijs.

Voeg dit evenement toe aan je agenda

Datum:                               zaterdag 23 juni 2018
Tijd:                                    11.00 – 16.00 uur
Locatie:                              Campus, Universiteit Twente
Website:                             www.utwente.nl/openhuis
Facebook event:                https://www.facebook.com/events/162426127789391/

Je ontvangt binnenkort de officiële uitnodiging. We kijken ernaar uit om je op zaterdag 23 juni te mogen verwelkomen.