HomeEvenementenBlended learning masterclasses 5/6 vwo

Blended learning masterclasses 5/6 vwo

EEN BLENDED LEARNING MASTERCLASS IS EEN LESSENSERIE VAN 6 WEKEN, DEELS OP LOCATIE, DEELS ONLINE EN DEELS OP DE UNIVERSITEIT TWENTE.

Blended Learning combineert online leren met contactonderwijs. De startbijeenkomst is tijdens de Open Dag op de Universiteit Twente. Je hebt dan meteen de mogelijkheid om een voorlichting van een opleiding bij te wonen. Na de startbijeenkomst volg je 4 online lessen waarbij je feedback krijgt van een masterclassbegeleider. Je sluit de masterclass af op een centrale plek in Nederland. Meld je nu aan voor de pilot van Blended Masterclasses!

De startbijeenkomst vindt plaats op vrijdag 16 maart in Enschede. Het programma duurt zes weken en bestaat uit twee fysieke bijeenkomsten, vier online lessen en zelfstudie.

Startbijeenkomst

vrijdag 16 maart 2018

Universiteit Twente Enschede

Online lesweek 1

19 - 23 maart 2018

Online lesweek 2

26 - 30 maart 2018

Online lesweek 3

2 - 6 april 2018

Online lesweek 4

9 - 13 april 2018

Eindbijeenkomst

Vrijdag 20 april

Centrale plek

Meer informatie over de blended masterclasses.