HomeEvenementenPrecious Plastic Machines Opening

Precious Plastic Machines Opening

Op 13 maart onthullen studenten 'de Precious Plastic Recycling Machines' in DesignLab. Het resultaat van wekenlang lassen, snijden, schilderen en assembleren én een gedeelde passie: een oplossing vinden voor plastic afval.

Studenten van het DreamTeam vertellen waar het allemaal begon, welke doelen DesignLab stelt en wat je zelf kunt doen om duurzamer te werk te gaan.

Daarna volgt het grote moment: de onthulling en demonstratie van de Precious Plastic Machines!

Naderhand is er voldoende tijd voor een hapje en drankje. DesignLab is geopend tot 23:00 voor Makers Night.

We nodigen studenten, medewerkers van Universiteit Twente én alle andere geïnteresseerden in innovatieve recycling graag uit om deze stap richting meer duurzaamheid te vieren!

Lisanne de Weert
DreamTeamer DesignLab