HomeEvenementenHotel Rock Bottom

Hotel Rock Bottom MAN || CO

Een absurde dansvoorstelling over de dwingende druk van de maatschappij waarin falen geen optie is.

In een maatschappij met één beoogde levensweg staat Hotel Rock Bottom: een absurd re-integratie instituut dat zich presenteert als the perfect getaway. De gasten -of beter gezegd cliënten- checken in wanneer ze niet aan de verwachting voldoen. Binnen de muren van Hotel Rock Bottom volg je een jonge vrouw die wordt getraind, geconditioneerd en gemanipuleerd. Afwijken van de norm is niet mogelijk.

Hoe gaan mensen om met druk en verwachting? Een onontkoombare vraag in de huidige maatschappij die bol staat van prestatiedrang. De sociale druk heeft de vijf jonge vrouwen van MAN || CO in haar greep genomen. Constant aan alle verwachtingen en eisen voldoen is onhaalbaar, maar falen lijkt al helemaal geen optie.

Inclusief afterparty in het Theatercafé, waarbij publiek en makers elkaar treffen op de dansvloer.

En voor de echte liefhebber is er ’s middags een dansworkshop!

Over de makers
brutaal, energiek en sensueel
Het vijfkoppige collectief maakt voorstellingen op het snijvlak van dans, theater en performance en wervelt inventief langs de grenzen van het dansveld. Met uitnodigende choreografieën prikkelt MAN || CO haar publiek en verleidt het tot lachen.

Concept, performance | MAN || CO

Moreen Beentjes, Lisa Feij, Susan Hoogbergen, Sjifra IJpma, Roma Koolen
Scenografie | Sanne Lips
Muziekcompositie | Daniël van Loenen
Kledingontwerp | Sabine Staartjes
Lichtontwerp | Wilfred Loopstra
Techniek | Chieljan van der Hoek
Coaching | Roos van Berkel, Tim Persent, Dwayne Toemere
Productie | Margo van der Werf
Zakelijk | Cees van Gemert
Met steun van | Fonds Podiumkunsten, Prins Bernhard Cultuurfonds, Amsterdams Fonds voor de Kunst, Janivo Stichting, Norma Fonds, Gravin van Bijlandt Stichting

INSPIRATIEAVOND

Zowel Arabesque als Break-Even én Chassé koos Hotel Rock Bottom als inspiratieavond; alle leden mogen gratis naar deze voorstelling.

Deze voorstelling is ook te zien:

zaterdag 9 maart 2019 | Herberg de Pol, Diepenheim | Klik hier

Studenten€ 5,-