HomeEvenementenIndonesische Avond ‘Eeuwig Indonesië’

Indonesische Avond ‘Eeuwig Indonesië’

Het voorafgaande succes voortzettende, is het Indonesian Student Association, Persatuan Pelajar Indonesia in Enschede (PPIE), verheugd een nieuwe Indonesische Avond te organiseren op 22 November 2018 van 18.00 tot 21.00 op de Universiteit Twente.

Met het thema ‘Eeuwig Indonesië’, zal het evenement dat plaats zal vinden in de kantine van de Horst naar alle verwachtingen je herinneringen aan Indonesië meer en meer vereeuwigen. Voor diegene die er nog niet (genoeg) hebben, is het ook een mooie kans om nieuwe herinneringen te maken over de Indonesische cultuur. De reeks vastgelegde landschappen, gebouwen, evenals interacties uit het echte leven zullen worden weergegeven bij de fototentoonstelling, om de pracht van het land en de natie Indonesië te laten zien. Er zullen ook enkele optredens gegeven worden voor jullie, waaronder traditionele dansen, solo, band, koor, en quiz. Begeleid door interactieve ceremoniemeesters zullen alle kunstvormen worden tentoongesteld aan jullie als een aangename ervaring – laat staan het grote assortiment van de Indonesische keuken waarvan je kunt genieten tijdens de optredens.

In samenwerking met verschillende instellingen en bedrijven uit zowel Indonesië en Nederland, verwacht het PPIE meer dan 500 bezoekers te verwelkomen bij dit jaarlijkse evenement. Raggil Suliza, de voorzitter van de Indonesische avond, zegt: “Zoals iedereen weet, organiseert PPIE altijd twee evenementen per jaar in Overijssel, Indonesian Food Festival en Indonesian Evening. Met het verschil dat tijdens de Indonesische Avond er meer focus is op het culturele gebied in plaats van te focussen op het voedsel. Dus als je je heimwee wilt genezen of nieuwe dingen wilt leren over Indonesië, zet deze datum in je agenda!”.

Bezoekers worden uitgenodigd om hun beste Indonesische outfit te dragen, foto’s te bekijken en te nemen bij de fotocabine welke zal worden verstrekt gedurende het evenement. De artiesten, die niet alleen uit Indonesië komen, zijn al sinds oktober bezig met hun repetities. Het team is ook als sinds begin oktober bezig hard te werken om iedereen de beste Indonesië ervaring te laten beleven. Tenslotte, voor hen die graag zouden willen weten hoe het evenement zal zijn, zorg ervoor dat je het voorproefje niet mist van ‘Eeuwig Indonesië’ wat wordt gehouden op 15 November 2018 om 11.00 uur voor het Waaier gebouw, Universiteit Twente.

We zien je graag bij ‘Eeuwig Indonesië op 22 November!