HomeEvenementenStart Enneagram

Start Enneagram Rudy Vos/Janny Roem

Waarom doen mensen wat ze doen? En waarom doe jij eigenlijk wat je doet? Waarom vinden sommigen dat je bot overkomt, terwijl je alleen maar gewoon duidelijk bent? Waarom is het zo lastig om je te profileren en waarom kunnen anderen dat zo goed? Waarom ben je toch zo snel afgeleid? Hoe komt het dat je je zo makkelijk ergert? En waarom moet jij het eigenlijk altijd doen; je hebt al werk genoeg. We vragen ons wat af in het leven!

En de antwoorden? Dat is lastiger. Dat komt omdat bijna alles wat we doen voortkomt uit onze onbewuste drijfveren en overtuigingen. Begrijp je daar iets meer van, dan vind je ook makkelijker een antwoord.

In deze cursus krijg je de eerste inzichten en ga je meer van jezelf en de mensen om je heen begrijpen.

De cursus “Het Enneagram in 5 avonden” is interactief en speels en altijd met respect. Aan de hand van enkele oefeningen leer je jezelf beter kennen; ga je op zoek naar de onderliggende motivatie. Hierbij word je begeleid door ervaren trainers die woorden en gedrag analyseren en terugvoeren op de drijfveren. Je leert om op een totaal andere manier naar jezelf te kijken en krijgt veelal pas echt door hoe je in elkaar zit op het moment dat je jouw Enneagram-type doorkrijgt. Het Enneagram is een eeuwenoud model dat 9 mens-typen beschrijft. In deze cursus maak je kennis met de theorie en de praktijk van dit mooie model.

• 5 keer, 2,5  uur. (19.30-22.00 uur)

• Start Kwartiel 1, maandag 29 oktober, vervolg 5-12-19-26 nov

Studenten met UnionCard€ 60,-