HomeEvenementenLerarenconferentie Twents Meesterschap

Lerarenconferentie Twents Meesterschap

Twents Meesterschap is een conferentie van de Universiteit Twente voor docenten uit het basis- en voortgezetonderwijs waar lespraktijk en onderzoek samenkomen. De conferentie wordt georganiseerd door de UT-lerarenopleidingen in samenwerking met Pre-U en TechYourFuture en richt zich nadrukkelijk op de voorgezet onderwijs vakken: informatica, natuurkunde, wiskunde, scheikunde, biologie, NLT, O&O, maatschappijleer, maatschappijwetenschappen, economie en aardrijkskunde. Docenten, schooldecanen, beleidsmakers, schoolleiders, wetenschappers, studenten en professionals betrokken bij het opleiden van VO-docenten zijn van harte welkom. Graag nodigen wij u dan ook uit voor de 10e editie van de conferentie Twents Meesterschap op woensdag 24 januari 2018.

Klik hier voor meer informatie over het Twents meesterschap.