HomeEvenementenOpening Academisch Programma ITC 2017-2018

Opening Academisch Programma ITC 2017-2018

De Opening van het Academisch Programma is het traditionele startschot voor het collegejaar van de Faculteit Geo-Information Science and Earth Observation (ITC) van de Universiteit Twente.

Deze officiële ceremonie wordt dit jaar gehouden op donderdag 28 september in het Muziekcentrum aan de Noorderhagen in Enschede. Na het officiële gedeelte in de Wilmersbergzaal wordt een receptie gehouden.

Programma

Vanaf 14.15 uur ben je van harte welkom voor koffie en thee in de foyer. Op 15.00 uur beginnen de plechtigheden:

• Professor Tom Veldkamp, Rector
    Openingswoord
  • Appau William Miller , President Student Association Board
    Welkomstwoord voor nieuwe studenten
  • Professor Tom Veldkamp
    Bekendmaking van de ITC Research Award voor de beste wetenschappelijke paper van een PhD student
  • Musical Interlude
  • Early warning – last resort in a changing climate
    Schermerhornlezing door Prof. dr. Gerard van der Steenhoven, Directeur van het Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut (KNMI)

Omstreeks 16.30 uur wordt het programma afgesloten met een receptie in de foyer.

Studenten worden uitgenodigd zich te kleden in traditionele kleding uit hun land.

Opening Academisch Programma ITC 2017-2018
Registreer