HomeEvenementenEntrepreneurial Day

Entrepreneurial Day

Universiteit Twente nodigt jou van harte uit voor de Entrepreneurial Day op dinsdag 13 juni. Het thema dit jaar is ‘Disrupt or be disrupted.’ Het wordt een inspirerende dag! Voor deze dag is aanmelden verplicht.

Wij zijn de meest ondernemende universiteit en zijn dagelijks bezig met jonge talenten te faciliteren en te stimuleren in hun ondernemerschap. De Entrepreneurial Day wordt een prachtige dag vol met briljante voorbeelden van ondernemen, bijvoorbeeld tijdens de finale van de UT Challenge. We zijn trots op onze keynote spreker voor de innovatielezing: Jose van Dijk. Ze is opgegroeid in Vriezenveen en nu Vice President bij Cisco Systems in Silicon Valley. Klik hier voor meer informatie over de Entrepreneurial Day.

Graag tot ziens op 13 juni!