HomeEvenementen"Hoe kunnen organisaties waarde co-creëren?"; NovelTalk by NIKOS by Yasin Sahhar

"Hoe kunnen organisaties waarde co-creëren?"; NovelTalk by NIKOS by Yasin Sahhar

Deze lezing is er één in een serie die we NovelTalks by NIKOS zullen noemen – een serie lezingen over innovatie- en ondernemerschap-gerelateerde onderwerpen, in samenwerking met NovelT en Saxion.   

 

In deze NovelTalks-lezing introduceert Yasin de kernbegrippen van het nieuwe dominante marketingparadigma (The Service (-Dominant) Logic) die in zijn onderzoek wordt gebruikt. Hij zal zijn bevindingen delen over een kritische paradox van waarde-ervaring en waarde-creatie die is ontdekt in zijn meest recente onderzoek met Dr. Raymond Loohuis. Door middel van praktische voorbeelden zal Yasin implicaties bespreken over hoe organisaties deze "paradox van de waarde" kunnen overwinnen. Dit dient als startpunt voor toekomstig onderzoek in het concept van co-creatie van waarde en hoe organisaties de waarde-ervaring van klanten kunnen verbeteren in elke stap van de Customer Journey.

Klik hier voor meer informative (in het Engels): https://www.utwente.nl/en/bms/nikos/events/!/2017/12/186202/how-can-organisations-co-create-value-noveltalk-by-nikos-by-yasin-sahhar 

For more information please contact the NIKOS secretariat at esim-nikos-bms@utwente.nl 

"Hoe kunnen organisaties waarde co-creëren?"; NovelTalk by NIKOS by Yasin Sahhar
Registreer