HomeEvenementenAlumni Talks 'See the future!

Alumni Talks 'See the future!

Het sfeervolle Amphitheater in de Vrijhof is vrijdag 13 oktober vanaf 15.00 uur de locatie voor een nieuw jaarlijks event voor álle UT-alumni: ‘Alumni Talks’. Of je nu een rechtgeaarde techneut of maatschappijwetenschapper bent, wij presenteren onder de noemer ‘See the future!’ vier inspirerende ‘Talks’ die elke UT-alumnus, medewerker en student aan het denken zet. Food for thought!

Techniekfilosoof Peter-Paul Verbeek WTS’95/Phd’00, chiparchitect Bram Nauta EL’88/Phd’91, nanotechnoloog Guus Rijnders TN’97/Phd’01. Drie hoogleraren, alle alumnus, schetsen vergezichten op basis van hun huidige onderzoeksresultaten. Zodat je straks kunt zeggen: ‘I have seen the future’. Marco Jansen, INF’92, co-founder van veilingsite Catawiki, vertelt over de ups en downs van een succesvolle internet start-up.  De voertaal is Nederlands.

Peter-Paul Verbeek    Bram Nauta              Guus Rijnders               Marco Jansen

Extra: 3x campusrondleiding!
Benieuwd hoe het hart van de campus er tegenwoordig uitziet? Ga dan mee met een van de rondleidingen (max. 10 personen per rondleiding). Meld je dus snel aan, want er is maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

We sluiten de dag uiteraard af met een borrel in de oude en vertrouwde Vestingbar, waar anders?!

Bestel hier je kaarten.

Alumni Talks 'See the future!
Registreer