HomeEvenementenTwents Meesterschap: duurzaam onderwijs verbeteren

Twents Meesterschap: duurzaam onderwijs verbeteren

Op woensdag 25 januari 2017 vindt de 9e editie van de conferentie Twents Meesterschap plaats.

De conferentie wordt georganiseerd door de UT lerarenopleidingen in samenwerking met Pre-U en TechYourFuture en richt zich nadrukkelijk op de voorgezet onderwijs vakken: natuurkunde, wiskunde, scheikunde, informatica, biologie, NLT, O&O, maatschappijleer, maatschappijwetenschappen, economie en aardrijkskunde. Docenten, schooldecanen, beleidsmakers, schoolleiders, wetenschappers, studenten en professionals betrokken bij het opleiden van VO-docenten zijn van harte welkom.

Het centrale thema van deze conferentie is Duurzaam onderwijs verbeteren. Tom Veldkamp, decaan van de faculteit ITC (Geo-Information Science and Earth Observation) van de UT gaat als keynote spreker in op het thema ‘Duurzaamheid’ en in de workshops is het duurzaam verbeteren van onderwijs de rode draad.

Klik hier voor meer informatie.

Pre-U

Het pre-university programma